Usługi IT dla firm

Mój Informatyk to profesjonalne usługi IT dla firm o szerokim zakresie. Kierujemy je do klientów różnych branż i o zróżnicowanej wielkości. Jesteśmy na rynku od 1998 roku i przez cały ten czas poznaliśmy wszystkie problemy naszych Klientów – te małe jak i te duże.

Nasza sieć mobilnych serwisantów pokrywa całą Wielkopolskę.

Zadzwoń – przyjedziemy do Ciebie! 61 8203 597

Nasze kompetencje obejmują zarówno codzienne wsparcie i reakcję na pojawiające się awarie sprzętowe lub programowe, jak również dedykowane wdrożenia serwerów lub oprogramowania.

W ramach naszych usług IT znajdziecie Państwo m.in.:

Co nas wyróżnia?

  • znamy problemy dużych i małych firm,
  • nasze doświadczenie sięga 1998 – dzięki temu wiemy, jak Państwu pomóc,
  • nasz serwis dostępny jest w całej Polsce,
  • nasza pomoc jest dostępna dla Państwa 24h, 7 dni w tygodniu,
  • udostępniamy Państwu on-line raporty z naszej pracy, historię zmian i awarii,
  • współpracujemy z wieloma specjalistami, więc możemy wspomóc działania klienta w wielu obszarach,
  • posiadamy biuro obsługi klienta oraz wdrożone odpowiednie procedury przyjmowania zleceń,
  • mamy wielu serwisantów i podwykonawców,
  • zajmujemy się wdrożeniami (np. integracja rozwiązań, wymiana sprzętu, migracje danych, itp.),
  • żadna ilość sprzętu nie stanowi dla nas problemu (niezależnie czy jest 5 czy 300 komputerów),
  • jesteśmy w środku stawki cenowej na rynku,
  • rzetelnie wyceniamy nasze usługi na podstawie posiadanego przez Klienta sprzętu oraz testu zapotrzebowania Klienta na usługi (na podstawie ilości wykorzystanych godzin),
  • zajmujemy się również utylizacją i naprawami sprzętu.

Nie porównuj nas z innymi firmami. Pracujemy efektywniej i szybciej!

Chcesz skonfrontować nasze usługi z Twoim informatykiem?

Nie zwracaj uwagi na cenę pojedynczej roboczogodziny, ale przede wszystkim na ilość godzin lub całość usługi!

Nie wierzysz? Sprawdź nas – zapytaj o >> BEZPŁATNY audyt <<!

Jak działamy?

  • nasi Klienci otrzymują dostęp do bilingów naszej pracy on-line – pozwala to analizować koszty. Dzięki temu Klienci wiedzą, za co płacą!
  • stawiamy na przejrzystość współpracy – stąd dostępność raportów i bilingów on-line,
  • na bieżąco informujemy Klienta o etapie prac lub przewidywanych opóźnieniach,
  • wyznaczamy osoby odpowiedzialne za kontakt z naszą firmą (w celu integracji zadań serwisowych oraz kontroli czasu pracy i kosztów),
  • dbamy o odpowiednie standardy pracy: instalację zasilaczy awaryjnych w kluczowych lokalizacjach, archiwizację danych, możemy zapewnić sprzęt zastępczy w razie awarii, zwracamy też uwagę na konieczne wymiany sprzętu,
  • wskazuje najsłabsze elementy infrastruktury Klienta. Priorytetem dla nas jest bezawaryjny sprzęt i nieprzerwana praca Klientów!
  • potwierdzamy zlecenia mailowo – dzięki temu trafiają one do kilku osób, co zwiększa pewność szybkiego rozwiązania problemu,
  • posiadamy ubezpieczenie – jest to dodatkowa gwarancja dla Klienta, podkreśla to nasz profesjonalizm i doświadczenie,
  • stawiamy na rzetelność i realność współpracy – nie obiecujemy gruszek na wierzbie!