Współpraca

Naszym celem jest dostarczenie Państwu doświadczonych oraz sprawdzonych usług informatycznych, które usprawnią Państwa pracę i uczynią ją lżejszą.

Nasza siedziba mieści się w Poznaniu, ale sieć mobilnych serwisantów stale przebywa w terenie. Pomagamy naszym Klientom na terenie prawie całej Polski.

Nadrzędnym celem naszej oferty jest rozwiązanie Państwa problemów w formie najbardziej dostosowanej do Państwa potrzeb. Dlatego zawsze na początku wykonujemy darmowy audyt sytuacji wyjściowej. Dzięki niemu znamy słabe i mocne strony oraz newralgiczne punkty, wymagające naszej interwencji. Pozwala nam on również zaproponować Państwu usługę najbardziej dostosowaną i efektywną w ramach dostępnego budżetu.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego wprowadziliśmy elastyczne formy współpracy – to Państwo decydujecie, która z nich będzie dla Państwa najbardziej satysfakcjonująca.

Nie porównuj nas z innymi firmami. Pracujemy efektywniej i szybciej!

Chcesz skonfrontować nas z Twoim informatykiem?

Nie zwracaj uwagi na cenę pojedynczej roboczogodziny, ale przede wszystkim na ilość godzin lub całość usługi!

Nie wierzysz? Sprawdź nas – zapytaj o >> BEZPŁATNY audyt <<!

Oferta Prepaid

Realizowana w oparciu o mechanizm przedpłat. To Państwa wskazujecie ilość godzin, za które chcecie płacić i wnosicie odpowiednią opłatę z góry. W ramach tego wykupionego pakietu realizujemy dla Państwa dostępne w tej ofercie usługi. Wykupione godziny możecie Państwo wykorzystać w dowolnym momencie!

Główne zalety:

  • niższy koszt roboczogodziny naszej pracy,
  • brak stałej umowy = brak stałych kosztów,
  • pełna kontrola wydatków,
  • 12 miesięcy na wykorzystanie pakietu.

Zachęcamy do zapoznania się z tą ofertą.

Umowa godzinowa

Daje Klientowi pewność współpracy oraz ustala konkretną ilość wykupionych godzin naszych usług w miesiącu. To Państwo decydujecie, ile godzin naszej pracy będzie najbardziej optymalna dla Państwa potrzeb. Jeśli okaże się, że jest ich za mało, można limit przekroczyć.

Główne zalety:

  • obniżenie kosztów obsługi informatycznej w ramach firmy,
  • niższa stawka godzinowa,
  • wykorzystanie wykupionych godzin zgodnie z Państwa potrzebami,
  • bezpieczeństwo współpracy,
  • możliwość zaplanowania kosztów w dłuższym horyzoncie czasowym.

Zachęcamy do zapoznania się z tą ofertą.

Umowa ryczałtowa – Full Service

Oferta dla najbardziej wymagających Klientów, z regularnymi i szerokimi potrzebami. W jej zakres wchodzi przede wszystkim indywidualny opiekun, nadzorujący całość współpracy oraz realizację projektów. To także oferta gwarantująca najszybszą reakcję na problem lub awarię – od NBD (Next Business Day) po nawet 1h od momentu wpłynięcia informacji (24h na dobę, 7 dni w tygodniu).

Główne zalety:

  • bezpieczeństwo współpracy i realizacji,
  • gwarancja czasu reakcji (nawet 1h!),
  • zachowanie ciągłości pracy,
  • przejmujemy większe obowiązki, np. stałe przeglądy, serwis czy archiwizacja danych.
  • Zachęcamy do zapoznania się z tą ofertą.

Zachęcamy do zapoznania się z tą ofertą.

Oferta Prepaid Umowa godzinowa Umowa Full Service
Cechy umowy:

  • tania (koszt roboczogodziny tańszy niż standardowo)
  • brak umowy
  • pełna kontrola kosztów/ przedpłata ca całość
  • dojazdy w cenie (do określonej podczas wyceny pakietu lokalizacji)
  • brak dodatkowych opłat
  • okres roku na wykorzystanie wykupionych godzin
  • niewykorzystane godziny nie przechodzą na kolejny rok (jedynie w
  • przypadku wykupienia kolejnego pakietu)
  • czas reakcji NBD (ang. Next Business Day) w godzinach 8-16 w dni robocze
  • pierwsza godzina pakietu jest liczona jako całość, kolejne mogą być rozliczane co 30 min

Co wchodzi w zakres usług:

  • wszelkie prace serwisowe wskazane przez klienta

Co nie wchodzi w zakres usługi:

  • instalacja sieci
    montaż centralki
    administrowanie serwerem
    opieka nad systemami finansowo – księgowymi
    monitoring
    naprawy i odzyskiwanie danych

Do kogo oferta jest skierowana:

  • klienci indywidualni
    firmy, które mają małe potrzeby
    firmy, które mają nieregularne potrzeby
    zastępstwo za stałego pracownika w przypadku jego L4, urlopu, delegacji itp. jak również kontrola jego pracy
    jako forma przetestowania współpracy z naszą firmą
    dla szkół
    do osób, które zajmują się obsługą biura i firmową administracją i muszą szukać tego typu ofert w razie np., awarii (łatwiej namówić szefa na ten rodzaj współpracy)
Cechy umowy:

  • stała umowa
  • określona liczba godzin w umowie (możliwość przekraczania limitu)
  • określona liczba dojazdów (możliwość przekraczania limitu)
  • niższa stawka godzinowa niż standardowy koszt roboczogodziny
  • wykorzystanie godzin według potrzeb klienta
  • każda godzina poza pakietem jest droższa
  • koszt dojazdu możemy odrzucić, ale jest on istotny jako racjonalizacja
  • czasu pracy serwisanta (klient płaci za dojazd więc nie wzywa serwisanta bez potrzeby)

Rodzaje umów godzinowych:

  • „małe” od 4 do 8 godzin miesięcznie
  • „średnie” od 10 do 15 godzin miesięcznie (ten typ umowy może
  • migrować do umowy full service)
  • „duże” od 50 godzin miesięcznie

Tryby prac:

  • „przy okazji” (klient wcześniej wysyła nam listę zadań do wykonania,
  • nie są to pilne prace ani zgłoszenia awarii)
  • tryb standardowy (dziś lub jutro, nie są to awarie krytyczne)
  • tryb awaryjny krytyczny ekspresowy (zazwyczaj dodatkowo płatny)
Cechy umowy:

  • stała umowa na min 1 rok
  • możliwość renegocjacji warunków po upływie 3 mc-y
  • stała kwota niezależna od ilości wykorzystanych godzin
  • cena umowy obejmuje również premię za ryzyko
  • umowa obejmuje wszelkie prace które pozwalają utrzymać ciągłość
  • pracy u klienta oraz umożliwiają jej przywrócenie po awarii
  • czas reakcji NBD (ang. Next Business Day) – po ustaleniu możliwy czas to 1 godzina (całą dobę)
  • ten rodzaj umowy wymusza na nas prewencję – „zrobimy wiele aby nic nie robić”
  • przejmujemy odpowiedzialność za ciągłość pracy
  • przedstawiamy szczegółowy billing
  • przydzielamy klientowi stałego opiekuna
  • dbamy na bieżąco o kluczowe obszary, okresowe przeglądy
  • stajemy się partnerem klienta:
  • wybieramy rozwiązania zgodne z potrzebami klienta, dopasowane do niego
  • doradzamy rozwiązania zgodne z planami rozwoju firmy
  • wyznaczamy osobę odpowiedzialną za kontakt z naszą firmą i możemy wyznaczyć tzw. Dni serwisowe

Co nie wchodzi w zakres usług, objętych umową:

  • duże prace sieciowe
  • nowe wdrożenia
  • naprawy główne np. reinstalacja serwera
  • sprzęt zastępczy (po uzgodnieniu możemy zaoferować klientowi sprzęt
  • zastępczy czekający w naszym magazynie)
  • odzyskiwanie danych